Ofte stillede spørgsmål
Her finder du vores oftest stillede spørgsmål. Hvis du ikke kan finde svaret på dit spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte os.
Min ordre
Vi kan desværre ikke ændre en ordre, når den først er afgivet, da den håndteres automatisk i vores system. Hvis du har lavet en fejl i din ordre, kan du dog returnere varen, når du har modtaget den.
Nej, det er desværre ikke muligt at tilføje produkter til en allerede afgivet ordre. Du er velkommen til at afgive en ny ordre.
Tjek venligst din spam-mappe. Hvis du stadig ikke kan finde den, kan du kontakte vores support på support@fave.se , support@faves.dk eller support@faves.fi afhængigt af dit land, så hjælper vi dig.
Betaling
Kvitteringen medsendes i ordrebekræftelsen.
Nej, betalingsmetoden kan desværre ikke ændres bagefter. Du kan dog returnere produktet og afgive en ny ordre med den ønskede betalingsmetode.
Refusioner sker normalt inden for 5-10 hverdage efter, at vi har modtaget og behandlet din returnering.
Hvis du har valgt en faktura via Qliro, vil den komme separat via e-mail fra Qliro.
Tjek din konto og eventuelle bekræftelser på refusion. Hvis du ikke har modtaget noget inden for 10 dage, skal du kontakte kundeservice på support@fave.se, support@faves.dk eller support@faves.fi afhængigt af dit land.
Levering
Du modtager en e-mail med et sporingslink, så snart din ordre har forladt vores lager.
Kontakt Qliro for at sætte fakturaen på pause, indtil ordren ankommer.
Tjek venligst dit sporingslink først. Hvis der ikke sker noget, bedes du kontakte os på support@fave.se, support@faves.dk eller support@faves.fi afhængigt af dit land, så undersøger vi det med det samme.
Du modtager et sporingslink i din e-mail, så snart din ordre er afsendt.
Desværre ikke – men du kan ofte ændre leveringsstedet via sporingslinket, når pakken er på vej.
Gratis fragt gælder normalt for køb over et vist beløb - se vores aktuelle fragtbetingelser på hjemmesiden.
Afkastet
14 dage fra den dato, du modtog varen. Returnering skal anmeldes til xxxxx.
Vi håndterer ikke direkte ombytninger, men du kan returnere produktet og afgive en ny ordre.
Der kan forekomme et returgebyr, medmindre andet er angivet.
Produkter, der er uåbnede og i original emballage, kan returneres. Af hygiejniske årsager kan vi ikke acceptere åbnede produkter.
Kun uåbnede produkter i ubrudt emballage kan returneres.
Du modtager en bekræftelse via e-mail, når vi har modtaget og behandlet din returnering.
Faves beskytter dit privatliv og behandler alle personoplysninger i overensstemmelse med gældende databeskyttelseslovgivning (GDPR). Dine oplysninger bruges kun til at behandle din ordre, levering og kundeservice, og – hvis du har givet samtykke til dette – til at sende nyhedsbreve og tilbud. Vi deler aldrig dine personoplysninger med uautoriserede tredjeparter. I nogle tilfælde deles oplysninger med vores partnere, såsom betalings- og fragtudbydere, for at gennemføre dit køb. Du kan til enhver tid anmode om adgang til, rettelse eller sletning af dine data ved at kontakte vores kundeservice på support@fave.se, support@faves.dk eller support@faves.fi afhængigt af dit land.
Annoncer
Kontakt os på support@fave.se , support@faves.dk eller support@faves.fi afhængigt af dit land, med et billede af produktet og en kort beskrivelse, så hjælper vi dig videre.
Ja, hvis produktet er defekt eller ikke lever op til forventningerne som beskrevet, bedes du kontakte kundeservice på support@fave.se, support@faves.dk eller support@faves.fi afhængigt af dit land, så hjælper vi dig.
Kontakt os venligst direkte på support@fave.se , support@faves.dk eller support@faves.fi afhængigt af dit land, så undersøger vi, hvad der er sket.
Andre spørgsmål
Klik på “Afmeld” nederst i nyhedsbrevet, eller kontakt os, så hjælper vi dig.
Hvis du har extensions, anbefaler leverandøren af extensions, at du bruger deres specifikke produkter. Dette er for at kunne garantere kvaliteten af håret, limen og tilbehøret.
Du er velkommen til at kontakte vores support på support@fave.se, support@faves.dk eller support@faves.fi afhængigt af dit land.
Hårplejeprodukter fra både WHY NOT og milk_shake er fri for sulfater og parabener.
Se kategorien Varmebeskyttelse under Styling. Disse produkter er specielt designet til at beskytte dit hår, når du bruger varmebeskyttelse. Husk, at varmebeskyttelsen er brugt op efter én brug. Næste gang du bruger et varmeværktøj, er en ny påføring af varmebeskyttelse nødvendig.
Alle hårplejeprodukter fra WHY NOT indeholder farvebevarende egenskaber.
